تزریق ژل لب

ژل لب
4.7
(499)

تزریق ژل لب یکی از شایع ترین پروسیژرهای زیبایی می باشد که باعث حجیم تر شدن لب ها و جوان تر و تازه شدن لب ها می شود ، یکی از مهم ترین نواحی صورت در علم زیبایی لب ها می باشند، با گذشت زمان آسیب های آفتابی و فاکتورهای ارثی و سیگار کشیدن باعث کم شدن حجم لب و چین چروک اطراف لب و ایجاد خط غم در اطراف دهان می شود، لبهای نازک به طور ژنتیکی یا ناقرینگی لب اصلاح شوند.

  • جوانسازی اطراف دهان:

جوانسازی اطراف دهان برای این که به بهترین شکل انجام شود باید در ترکیب دستگاه های جوانسازی و تزریق ژل با هم انجام شود ، شایع ترین ژل لب به کاربرده شده در ناحیه لب، هیالورونیک اسیدها می باشند که یک ماده طبیعی است که در داخل بازه بین سلولی نیز وجود دارد و توانایی 1000 برابری جذب آب دارند و تزریق آن در ناحیه لب باعث ایجاد لبی حجیم تر و جوان تر می شود.

                                                  روند تغییر شکل لبها با افزایش سن

  • چگونگی انجام تزریق ژل لب:

تزریق ژل لب یک پروسه سرپایی است، تورم اولیه آن اغلب 24 تا 48 ساعت طول می کشد . با تزریق به روش های جدید احتمال کبودی بسیار اندک است

برای تزریق ژل لب چیزی که مهم است همسو شدن تصور بیمار و پزشک است، تزریق ژل لب با احترام به آناتومی لب می باشد و نمی توان آناتومی را هیچگاه با تزریق تغییر داد. در بسیاری موارد در جلسه مشاوره بیمار عکس لب یک هنرپیشه را با خود همراه دارد و تقاضای ایجاد لب مثل آن عکس را دارد. در بسیاری از موارد به دلیل متفاوت بودن آناتومی لب های افراد این خواسته  امکان پذیر نیست و تزریق لب فرد می تواند لب زیباتری داشته باشد نه اینکه کاملاً لب متفاوت شود. ( شعار ما: در زیبایی بهترین خودت باش ) در هنگام تزریق به نسبت لب بالا و پایین باید دقت شود  که در اغلب موارد لب پایین باید نسبت به لب بالا باشد.

تزریق ژل اغلب بی حسی با پماد موضعی یا بلوک شاخه عصبی با تزریق یا استفاده از ژل هایی که داخل خودشان بی حسی دارند استفاده می شود.

ژل لب

بعد از تزریق ژل ، لب 24 تا 48 ساعت ورم دارد، بهتر است در 6 ساعت اول قرص های مسکن و ضد التهاب مانند بروفن و یا دیگر مسکن ها استفاده نشود و از کمپرس سرد تا یک ساعت بعد از تزریق به صورت منقطع هر 15 دقیقه یک تا دو دقیقه استفاده شود. در 6 ساعت مایعات گرم استفاده نشود و در افرادی که سابقه تبخال در ناحیه لب دارند باید 3 تا 5 روز بعد از تزریق قرص تبخال استفاده کنند.

  • مدت ماندگاری ژل در لب:

هیالورونیک اسید تزریق شده در ناحیه لب یک ماده طبیعی است که توسط آنزیم هیالاز خود بدن به تدریج تجزیه می شود و مدت ماندگاری ژل در ناحیه لب که حرکت خیلی زیادی دارد 6 تا 8 ماه می باشد و بسته به ژنتیک فرد و نوع ژل تزریق شده متفاوت است.

 

 

 

دکتر سولماز نخعی زاده متخصص پوست مو و زیبایی

آپارات پیج اختصاصی دکتر سولماز نخعی زاده در سایت آپارات

 

این پست چقدر مفید بود؟

امتیاز دهید !

امتیاز میانگین : 4.7 / 5. تعداد آرا : 499

تاکنون کسی رأی نداده است شما اولین نفر باشید !

Related Posts

Leave a comment