تزریق لب و جذابیت صورت

تزریق لب
4.6
(42)

تزریق لب یکی از روش های زیبایی صورت می باشد ،لب ها از مهمترین اجزاء صورت برای داشتن صورت جذاب و سکسی می باشند. با گذشت زمان ، لب ها نیز مانند سایر قسمت های صورت دچار روند پیری می شوند، عواملی که در این روند نقش دارند شامل نور آفتاب ،کشیدن سیگار ، عوامل ارثی ، تحلیل بافت استخوانی و دندانی و … می باشند در نتیجه همه این عوامل با افزایش سن حجم لب ها تحلیل رفته و کاهش می یابد،  ارتفاع لب ها کاهش پیدا می کند و حاشیه مشخصی که در زمان جوانی دارا بودند را از دست می دهند  و همچنین با از دست دادن الیاف الاستین و کلاژن اطراف بافت لب ، چین و چروک اطراف آن پدیدار می شود که اصطلاحاً Smoker Line نامیده می شود و یکی از راههای اصلاح این تغییرات تزریق ژل لب می باشد.

از طرفی، امروزه نسل جوان یا اصطلاحاً Selfie Generation  دختران جذاب و جوان برای جذاب تر شدن و سکسی تر به نظر رسیدن خواهان لب هایی با حجم بیشتر می باشند و در نتیجه تقاضا برای تزریق ژل لب به خصوص در نسل جوان بسیار افزایش یافته است.

  • هر آنچه که در هنگام تزریق لب باید بدانیم :

نکته مهم در تزریق ژل لب توجه به آناتومی لب ها و تناسب آنها با سایر اجزای صورت است.

در افراد با سنین بالای 40 سال، توجه به جوانسازی بافت اطراف لب بسیار حائز اهمیت است. برای جوانسازی بافت اطراف لب، اغلب نیاز به درمان ترکیبی وجود دارد  به عنوان مثال استفاده از بوتاکس برای کم کردن حرکت عضله اطراف لب و در نتیجه کاهش عمق چین و چروک اطراف لب مفید است، استفاده  از لیزرهای جوانسازی مثل Co2 فرکشنال یا دستگاه های جوانسازی مانند آر اف فرکشنال نیدلینگ با تحریک کلاژن سازی و تحریک فیبروبلاست ها باعث تحریک جوانسازی و بهبود کیفیت و قوام پوست اطراف لب ها  می شود. استفاده از ژل ها به خصوص هیالورنیک اسیدها باعث اصلاح حجم از دست رفته، مشخص کردن مرز لب ها و پرتر به نظر رسیدن و حجیم تر شدن لب ها و در نتیجه جذاب تر شدن آن ها می شوند.

جنس ژل انتخابی برای لب ها هیالورونیک اسیدها می باشد که خاصیت جذب آب دارد و باعث شاداب تر شدن و با طراوت تر به نظر رسیدن لب ها و حجیم تر شدن لب ها می شود.

  • نکات مهم در تزریق لبها :

نکته مهم دیگر در تزریق لب توجه به تناسب لب ها و سایر اجزای صورت می باشد،به طور مثال  اندازه لب ها باید متناسب با محل قرار گرفتن چونه و بینی و حتی سایز چشم ها  باشد ، محل قرار گرفتن دندان ها به خصوص دندانهای فوقانی در تزریق لب فوقانی بسیار حائز اهمیت است  . توجه به تمامی این موارد باعث داشتن لب هایی قشنگ و طبیعی می شود و  از ایجاد ظاهر مصنوعی و جلو آمدن لب ها اصطلاحاً لب اردکی جلوگیری می کند.

  • تست Finger Trap :

یک تست ساده برای ارزیابی محل قرار گرفتن لب ها و چونه و بینی Finger Trap Test  می باشد که در این تست انگشت اشاره به صورت خط ممتد از نوک بینی تا روی چونه  قرار می گیرد و فاصله لب فوقانی از انگشت باید 2 میلیمتر و لب تحتانی باید 4 میلیمتر باشد و در صورتی که چونه در محل اصلی خود قرار نگرفته باشد پیش از تزریق لب حتماً باید چونه تزریق شود تا ظاهری جذاب و طبیعی ایجاد شود و در غیر این صورت تزریق لب باعث ایجاد لب اردکی می شود.

 

تزریق لب

  • محل تزریق در لب ها :

تزریق لب شامل تزریق در ناحیه حاشیه لب اصطلاحاً ورمیلیون لب برای مشخص بودن حاشیه لب قرمز و تزریق در جسم لب برای اصلاح حجم لب یا پر تر کردن حجم لب می باشد. در نژاد ما لب ایده آل لبی هست که لب پایین از لب بالا بزرگتر باشد 2/3 لب پایین  و 1/3 لب بالا و پهنای لب متناسب با سایز بینی و فاصله چشم ها از همدیگر می باشد.

 

 

لب ایده آل حاشیه مشخص دارد و در لب بالا  توبرکل وسط با 2 برجستگی کوچک تر در اطراف آن ، لب پایین یک فرو رفتگی نهفته در وسط و 2 برجستگی در اطراف این فرو رفتگی لب را جذاب و سکسی تر نشان می دهد.

در هنگام تزریق لب توجه به تمامی موارد فوق، سن مراجعه کننده و جایگاه اجتماعی فرد بسیار حائز اهمیت است.  نکته مهم دیگر این است که لب ها باید در  صورت هر فرد جذاب و زیبا باشد، الزاماً ایجاد یک لب زیبا ممکن است مناسب هر فردی نباشد و توجه به کل صورت و تناسب ها برای تزریق ژل لب بسیار حیاتی است.

همیشه برای داشتن ظاهر جذابتر از متخصص این کار کمک بگیرید و نکته مهم دیگر از تزریق مواد بی کیفیت و ارزان قیمت جداً پرهیز کنید.

 

 

 

دکتر سولماز نخعی زاده متخصص پوست مو و زیبایی

آپارات پیج اختصاصی دکتر سولماز نخعی زاده در سایت آپارات

این پست چقدر مفید بود؟

امتیاز دهید !

امتیاز میانگین : 4.6 / 5. تعداد آرا : 42

تاکنون کسی رأی نداده است شما اولین نفر باشید !

Related Posts

Leave a comment