مشکل در تشخیص بیماری

خانم دکتر در ادامه سوال قبلم میشه درباره دارو هم یه مشورت ازتون بگیرم.
این دکتر چهارم برای من پماد استروییدی ننوشته( اون دو تا پماد دست ساز نمیدونم چی ان) فقط قرص هیدروکورتیزون نوشته یک بار در هفته.
بنده در سایتهای خارجی درباره ضرر مصرف مداوم پماد های استروییدی از جمله تریامسینولون خوندم از جمله اینکه پوست رو نازک میکنه، در دراز مدت ممکنه دیگه پوست به این کرم ها جواب نده و استروییدهای قوی تری نیاز باشه، در صورت قطع مصرف ممکنه فرد دچار علائم steroid withdrawal symptoms بشه و…
خانم دکتر میشه بفرمائید که آیا ممکنه این دکتر آخر به همین دلیل برای من پماد استروییدی تجویز نکرده باشه؟ الان ده روز از مراجعه من به ایشون گذشته و همان طور که در تصویری که خدمتتون فرستادم دیدید، خارش و سوزش تا حد زیادی قطع شده و پوسته پوسته هم تقریبا دیده نمیشه ولی قرمزی هنوز هست و این منو خیلی نگران میکنه. من میتونم خارش و سوزش رو تحمل کنم ولی نمیخوام صورتم قرمز باشه.ایا ممکنه من الان در مرحله steroid withdrawal symptoms باشم و چند روز دیگه مشکل برطرف بشه؟
بسیار ممنونم از لطف همیشگیتون

Leave a comment

ده − سه =